Mi történne, ha eltűnnének a Google-ből a hírek? Kipróbálták, íme az eredmények
A Google egy kísérlete után állítja: nincs érdemi hatásuk a híreknek a cég hirdetési üzletágára.
A Google egy kísérlete után állítja: nincs érdemi hatásuk a híreknek a cég hirdetési üzletágára.
Mit várhatunk a harmadik féltől származó cookie-készlet, köznapi nevén sütiknek becézett, a felhasználók internetezési szokásait nyomon követő adatgyűjtők kivezetésétől. Az EUrologus összeszedte mire számíthatnak az EU adatvédelmi ernyője alatt internetezők a jövőben?
Nem áll túl fényesen pénzügyileg a Twitter, a hirdetési bevételek hatalmasat csökkentek néhány hónap leforgása alatt.
A YouTube a bevételi forrás megvonásával igyekszik elérni, hogy a felhasználók az irányelveknek megfelelő tartalmat tegyenek közzé az oldalon. Úgy tűnik azonban, hogy ezzel nem ér célt a cég.
A jelek szerint az elmúlt egy évben a cégek töretlen bizalommal hirdettek a YouTube-on, ami oda vezetett, hogy két év alatt 86 százalékkal nőtt a platform reklámbevétele.
Miközben évente milliárdos nyereségre tesznek szert a kormányváltás óta, a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó hirdetési cégek a kisebb bevételt biztosító lehetőségeket sem hagyják ki. A hvg.hu gyűjtése alapján ezek 19 településsel kötöttek reklámgazdai szerződést, ami esetenként arra is felhatalmazza őket, hogy piaci vetélytársaiktól díjat szedjenek azért, hogy kint lehessenek a plakátjaik. Volt olyan város, ahol a Simicska-cégek egymással versenyezve indultak a koncesszióért.
A tavalyi hirdetési bevétel dupláját érheti el idén a Twitter. Bár a növekedés lassuló tendenciát mutat, az mindenképpen jó hír, hogy az évekig kb. semmilyen pénzt nem termelő szolgáltatás végre több száz millió dollárt hoz üzemeltetőinek.
Minden 100 forintnyi hirdetési bevételből 70 állami volt tavaly a Figyelőben.
Másfél év alatt elsöpörte a Facebook a befektetői aggodalmakat, a cég ennyi idő alatt átállt mobilra.