Mi történne, ha eltűnnének a Google-ből a hírek? Kipróbálták, íme az eredmények
A Google egy kísérlete után állítja: nincs érdemi hatásuk a híreknek a cég hirdetési üzletágára.
A Google egy kísérlete után állítja: nincs érdemi hatásuk a híreknek a cég hirdetési üzletágára.
Mit várhatunk a harmadik féltől származó cookie-készlet, köznapi nevén sütiknek becézett, a felhasználók internetezési szokásait nyomon követő adatgyűjtők kivezetésétől. Az EUrologus összeszedte mire számíthatnak az EU adatvédelmi ernyője alatt internetezők a jövőben?
Nem áll túl fényesen pénzügyileg a Twitter, a hirdetési bevételek hatalmasat csökkentek néhány hónap leforgása alatt.
A YouTube a bevételi forrás megvonásával igyekszik elérni, hogy a felhasználók az irányelveknek megfelelő tartalmat tegyenek közzé az oldalon. Úgy tűnik azonban, hogy ezzel nem ér célt a cég.
A jelek szerint az elmúlt egy évben a cégek töretlen bizalommal hirdettek a YouTube-on, ami oda vezetett, hogy két év alatt 86 százalékkal nőtt a platform reklámbevétele.
Minden 100 forintnyi hirdetési bevételből 70 állami volt tavaly a Figyelőben.
Másfél év alatt elsöpörte a Facebook a befektetői aggodalmakat, a cég ennyi idő alatt átállt mobilra.
Miközben évente milliárdos nyereségre tesznek szert a kormányváltás óta, a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó hirdetési cégek a kisebb bevételt biztosító lehetőségeket sem hagyják ki. A hvg.hu gyűjtése alapján ezek 19 településsel kötöttek reklámgazdai szerződést, ami esetenként arra is felhatalmazza őket, hogy piaci vetélytársaiktól díjat szedjenek azért, hogy kint lehessenek a plakátjaik. Volt olyan város, ahol a Simicska-cégek egymással versenyezve indultak a koncesszióért.
A tavalyi hirdetési bevétel dupláját érheti el idén a Twitter. Bár a növekedés lassuló tendenciát mutat, az mindenképpen jó hír, hogy az évekig kb. semmilyen pénzt nem termelő szolgáltatás végre több száz millió dollárt hoz üzemeltetőinek.